Po co PKP "uszczęśliwia" kierowców, pieszych, rowerzystów planowanym tunelem drogowym wzdłuż ul. Piłsudskiego (pod przejazdem kolejowym) ? to jest inwestycja PKP Rail Baltica i ich problem- Po co rozwalać, dzielić miasto? Pociągi do tunelu!
© Copyright 2024, Wszelkie prawa zastrzezone
Tunel dla pociągów musiałby mieć kilka km a i tak nie udałoby się wznieść różnicy poziomu od przejazdu do stacji PKP , przy wysokich prędkościach jest to niemożliwe. Poza tym taka inwestycja kosztowałaby kosmiczne pieniądze. W Warszawie metro budują kilkadziesiąt lat, więc i czas jest nieakceptowalny. Duże miasta mają po kilkanaście tuneli i nikt nie robi z tego powodu problemu. Poza tym tunel jest bezkolizyjny i bezpieczny.
Tunel kolejowy złatfił by przejazd kolejowy przy cmetarzu
Tak jak napisałaś to ich inwestycja ,więc wybierają te opcje ,która jest tańsza i szybsza do zrealizowania.
Zgadzam się że to tańsza opcja ale z drugiej strony kolej jest potrzebna . Czy ktoś wyobraża sobie Białystok , Warszawę czy Gdańsk bez kolei ?
Gdyby garstka osób sprzeciwiając się jakiejkolwiek inwestycji i wdrażaniu nowych technologii miała wpływ na zablokowanie tychże, to tkwilibyśmy w erze kamienia łupanego a odległości pokonywali pieszo. Są ludzie, którzy wszystkiemu są przeciwni. Dawniej krzyczeli , że basen niepotrzebny, przebudowa parku po co, rewitalizacja centrum miasta żle, zespoły na Dni Grajewa do kitu, jednostka wojskowa nie, szybka kolej przez miasto żle itd...Najlepiej siedzieć przed komputerem i wszystko krytykować , nie udzielając się za grosz. Typowy mieszkaniec Grajewa, bo na pewno nie Grajewiak z dziada pradziada.
Prawda Jarek..masz całkowitą rację.
Jarku imienniku z Grajewa. Masz rację. Co by było robione lub planowane to jest źle. Jest szansa na bezkolizyjny przejazd to też źle. Najlepiej siedzieć na d...e i wypisywać głupoty. Mam nadzieję że wasze miasto po wykonaniu tej inwestycji będzie bezpieczniejsze.
Jarek prawdę napisał .w Grajewie to tylko narzekanie
na wstępie zaznaczam że nie jestem przeciwny tym zmianom bo inaczej kolej przeniosą do Szczuczyna ale również uważam że lepszą opcją byłoby "wkopanie " torów. Tunel mógłby się kończyć aż za przejazdem Koszarówka. Nie takie to trudne chociaż kosztowne. Miasto zyskałoby powierzchnię nad tunelem i ciszę...
Jarek opisałeś moje myśli.Brawo.